خانه / کارآفرینی / بازاریابی کتابخانه ای / ایده های بازاریابی عالی برای کتابخانه ها در همه جا

ایده های بازاریابی عالی برای کتابخانه ها در همه جا

وبلاگ superlibrarymarketing توسط آنجلا(شِیپ) هِرش[۱] از علاقمندان بازاریابی محتوا[۲] که شور و اشتیاق فراوانی به داستان سرایی، تاریخ و مواد غذایی دارد ایجاد شده است.

آAAEAAQAAAAAAAAmIAAAAJDUxOTdkMjYzLTA4ZDctNDExNC05ZGZjLTI0ZDJjMmIzNThhMgنجلا هِرش عاشق داستان های واقعی مردم است. آنجلا دختری از مناطق روستایی اوهایو است که کتابخانه ها را بسیار دوست داشت و به ترویج کتابخانه ها علاقمند بود. بیش از ۲۰ سال به عنوان روزنامه نگار تلویزیونی، قبل از گرایشش به بازاریابی کتابخانه، کار کرده است. او عاشق کتابخانه است و شور و اشتیاقی به استفاده از کتابخانه دارد. دیگر ویژگی های او: تمایل به نوشتن درباره سخنرانی ها، الهام گرفتن از کارکنان و کارهای آن ها برای انجام کارهای بزرگ و سخنرانی های عمومی، وبلاگ نویسی، و برگزاری وبینارهایی[۳] درباره بازاریابی کتابخانه ها برای برخی شرکت ها مانند OrangeBoy و Inc، Demco را شامل می شود.
همچنین وبلاگی درباره کتاب های آشپزی دارد. شما می توانید او را در توییتر، اینستاگرام و پینترست[۴] دنبال کنید، نظرات و دیدگاه­ های او در شبکه های اجتماعی قابل مشاهده است. 

فعالیت این وبلاگ از دسامبر ۲۰۱۴ شروع شده است و بیشتر درباره علایق و تجربیات نویسنده وبلاگ پیرامون آشپزی، بازاریابی محتوا در کتابخانه ها، نوجوانان و کتاب­ ها است.

هر ماه تعدادی مطلب در این وبلاگ قرار می­ گیرد، از جمله مطالبی که تاکنون ارائه شده است شامل:

هفت روش جدی برای کشاندن نوجوانان به سوی کتابخونه!

این بخش قسمت سوم و پایانی از سری وبلاگ ها درباره بازاریابی برای نوجوانان است، قبل از مطالعه این بخش باید حتما دو بخش قبلی مطالعه شود. در این قسمت هفت ایده برای کشاندن نوجوانان گریزان از کتابخونه ارائه شده است.

پنج راه خیلی آسان برای درگیرکردن نوجوانان در زندگی!

نوجوانان بخش مهمی از جمعیت به شمار می آیند و نیاز به تمرکز بیشتری برای درگیر کردن آن ها در زندگی لازم است و تلاش های ما منجر به حفظ آینده کتابخانه ها می شود.1-2

چرا بازاریابی برای نوجوانان در حال حاضر شغل مهمی است؟

نوجوانان آینده کتابخانه های ما هستند، اما بازاریابی سنتی جوابگوی نیاز این قشر نیست. نوجوانان موجوداتی بیگانه نیستد. آن ها افرادی در حال رشد و پیشرفت هستند، چگونه کتابخانه ها می توانند رابطه خود را با این قشر ادامه دهند؟؟
marketing-to-teens-is-the

 حل معمای لینکدین با یک مرحله خیلی آسان!

 چگونه کتابخانه ها می توانند به آسانی با لینکدین در تعامل باشند؟ لینکدین یک شبکه اجتماعی است که به اندازه توییتر تحریک آمیز نیست و یا حتی اسنپ چت[۵] و یا به اندازه فیسبوک مخاطب ندارد اما لینکدین شبکه حرفه ای است که برای کمک به افزایش کسب و کار و منابع به کار می رود….

solve

پنج راهی که مطمئن شویم وبسایت کتابخانه درست کار می­ کند!

ما باید از نحوه درست کارکردن وبسایت کتابخانه اطمینان حاصل کنیم، که باعث می شود کار برای کاربران ما راحت شود. 

five-ways

پانویس:

[۱] Angela (Shoup) Hursh

[۲] Content marketing

[۳]webinar

[۴] Pinterest

[۵] Snapchat

منبع: برگرفته از: https://superlibrarymarketing.com/

نویسنده: پری حسین زاده

مشخصات استناددهی به این مقاله
نویسنده‌(ها): پری حسین زاده
عنوان مقاله: ایده های بازاریابی عالی برای کتابخانه ها در همه جا
عنوان مجله: کتابدار ۲.۰ – (عنوان لاتین: Kitābdār-i 2.0)
دوره مجله(Vol): ۲
شماره مجله(Issue): ۵
سال(Year): ۱۳۹۵
شناسه دیجیتال(DOI):
لینک کوتاه: http://lib2mag.ir/7314
Download PDF

درباره ی پری حسین زاده

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی،گرایش مدیریت اطلاعات، نماینده بیمه های زندگی پاسارگاد علاقمندی ها; وب 2, گارگروهی, پژوهش, وب معنایی, شرکت درانجمن ها, نقشه دانش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *