انجمن کتابخانه های مدارس امریکا (AASL) شماره جدید منبعی برای کمک به کتابداران مدارس منتشر کرد. این منبع برنامه هایی را برای دگرگونی در آموزش و یادگیری در بر دارد. جعبه ابزار کتابخانه مدرسه به صورت آنلاین و PDF قابل دانلود در وب سایت AASL قرار دارد و راهکارها و ترفندهای عملی و پیامهای کلیدی به کتابداران مدارس پیشنهاد می دهد که می توانند سریع انجام دهند. بر اساس دستورالعمل ها، کتابداران می توانند کتابخانه خود را به رهبر مدرسه تبدیل کنند و ارتباطات هدفمند و متنوع ایجاد کنند.
منبع: infodocket.com
| مشخصات استناددهی به این مقاله | |
| نویسنده(ها): | ملیحه دلدار |
| عنوان مقاله: | ارتقای برنامه های کتابخانه های مدارس با جعبه ابزار AASL |
| عنوان مجله: | کتابدار ۲.۰ – (عنوان لاتین: Kitābdār-i 2.0) |
| دوره مجله(Vol): | |
| شماره مجله(Issue): | |
| سال(Year): | ۱۳۹۴ |
| شناسه دیجیتال(DOI): | |
| لینک کوتاه: | http://lib2mag.ir/509 |
کتابدار 2.0 مجله کتابداری و کتابخانه 2.0
