خانه / کارآفرینی / استارتاپ‌ها / معرفی شرکت ارائه‌کننده‌ی خدمات نرم­‌افزار اطلاعات کتابخانه‌­ای لایبرو

معرفی شرکت ارائه‌کننده‌ی خدمات نرم­‌افزار اطلاعات کتابخانه‌­ای لایبرو

 ­سلسله معرفی شرکت‌ها، کسب‌وکارها و استارتاپ‌های حوزه‌ی علم اطلاعات، داده، کتابداری

معرفی شرکت ارائه‌کننده‌ی خدمات نرم‌­افزار اطلاعات کتابخانه‌­ای لایبرو[۱]

نرم‌افزار مدیریت کتابخانه لایبرو بخشی از گروه انفورماتیک اینسایت[۲] است که در سال ۱۹۸۵ توسط مدیرعامل سام پاتان[۳] تأسیس شد. لایبرو متعلق به کشور استرالیا است. تمام محصولات در استرالیا طراحی شده، توسعه یافته و پشتیبانی شده و به بسیاری از کاربران در سراسر جهان خدمت­‌رسانی می­‌کند.

لایبرو طی ۳۰ سال گذشته رشد چشم‌گیری از نظر پویایی و نیز از طریق تقاضای مصرف کننده داشته است. با همکاری نزدیک با کتابداران و متخصصان صنعت، همواره در تلاش است تا در عرصه خدمات مدیریت کتابخانه در آستانه پیشرفت فناوری قرار گیرد. راه­‌حل­‌های فناوری قابل تنظیم این شرکت، همراه با خط مشی درهای باز بانک اطلاعاتی لایبرو، برای غلبه بر چالش‌­ها، محدودیت‌­های بودجه یا بخش فنی و تحقق اهداف عملکردی بلند مدت، صرف‌نظر از اندازه، ساختار یا تخصص هر محیط، تهیه شده‌­اند. استراتژی مبتنی بر ارتقا و توسعه لایبرو، ارتقاء منظم و رو به رشدی را ارائه می­‌دهد که مقیاس هر نسخه را کاهش و عملکردهای جدید را در صورت موجود بودن ارتقا می­‌دهد. این نرم‌افزار مناسب برای انواع کتابخانه­‌های عمومی، آموزشی و تخصصی است. اگر شما می‌خواهید به اطلاعات رسانه­‌های اجتماعی خود یا تلفن هوشمند، رایانه یا لپ‌تاپ خود دسترسی پیدا کنید، لایبرو به شما و کاربران شما دسترسی بی­‌دردسر را می­‌دهد.

لایبرو یکی از انعطاف‌پذیرترین و آسان‌ترین راه‌حل‌های موجود برای ایجاد یک سرویس اطلاعاتی است که برای شما و سازمان شما مناسب است.

لایبرو اهمیت بخش آموزش را درک می­‌کند. از کتابخانه مدرسه گرفته تا کتابخانه‌های دانشگاه و فنی و… لایبرو راه‌حل مناسبی برای نیازها و الزامات منابع الکترونیکی، یادگیری و جستجوهای شما است. گزینه‌های سفارشی‌سازی، توسعه محصول و خدمات تحت وب این شرکت به شما اطمینان می‌­دهد که این کتابخانه همچنان به‌طور مؤثر از برنامه درسی و استراتژی بلندمدت مؤسسه شما پشتیبانی می‌­کند.

در مورد کتابخانه­‌های مدرسه‌­ای (شامل ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) بچه‌­ها یک بهانه کمتر برای از دست دادن تکالیف‌شان دارند دانش آموزان می­‌توانند از طریق لپ‌­تاپ، تبلت یا تلفن­‌های هوشمند، چه در کلاس، کتابخانه و چه در خانه، به کتابخانه مدرسه دسترسی پیدا کنند. لایبرو برای پشتیبانی از برنامه درسی، ارائه مطالب دیجیتال و امکانات مورد نیاز برای مشارکت جامعه یادگیرنده تنظیم شده است.

در مورد کتابخانه‌­های دانشگاهی و تخصصی و تحقیقی کارها را ساده‌تر و زندگی دانشجویی را دلپذیرتر می‌­کند. لایبرو نه تنها جریان کاری کتابخانه شما را ساده می­‌کند بلکه از طریق فهرست آنلاین با دانشجویان ارتباط می­‌گیرد و به آن‌ها امکان دسترسی به منابع کتابخانه، در هر مکان و زمان را می­‌دهد. به‌عنوان‌مثال به عنوان یک راه حل مبتنی بر وب، منابع را می‌توان در چندین دانشگاه به راحتی با لایبرو از طریق مرورگر وب معمولی خود مدیریت کرد.

خدمات یکپارچه فهرست‌نویسی: با این سیستم لایبرو کاملاً با کتابخانه‌های استرالیا، اس. سی آی اس[۴] (خدمات اطلاعات فهرست مدارس) و ورد کت[۵] (فهرست جهانی) سازگار است تا بتواند منابع جدیدی را به سرعت در اختیار دانش‌­آموزان قرار دهد یا در خانه یا فهرست برون‌سپاری.

جستجوی ربط

لایبرو با جستجوی گسترده‌­ای مانند گوگل قابل جستجو خواهد بود. لایبرو جستجوی شما را به‌صورت بصری گسترده‌­تر می­‌کند. همیشه آنچه را که به دنبالش می­‌گردید پیدا می­‌کنید. ویژگی جستجوی ربط لایبرو ربط گوگل بهترین و محتمل‌ترین نتیجه‌ای را که سعی در جستجوی آن داشتید پیدا می‌کند. برای کسانی که در پیدا کردن کالین مکولوک، هری پاتر (هری پورتر با املای غلط)، گان گورل مشکل دارند -با قابلیت ربط در جستجو آن را پیدا می‌کنید، مهم نیست که مهارت‌های املایی یا تایپ کردن شما چقدر ضعیف باشد. اگر شما کالین مکولوک را تایپ کردید، لایبرو می­‌داند که شما به دنبال کالین مک کالو هستید.

ایی کامیونیتی[۶]: یا انجمن (جامعه) الکترونیکی، یک سیستم با کاربرانی در ذهن افراد است.

اعضای شما سرعت خدمتی را که با لایبرو ارائه می‌دهید دوست دارند. با ورود اعضای خود به تمام اطلاعات شخصی خود به صورت آنلاین، کارکنان فقط به داده­‌های حداقل نیاز دارند و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در وقت و منابع ارزشمند کتابخانه شما می‌شوند. هر فیلد می‌تواند اجباری باشد، به هر ترتیب با مقادیر پیش‌فرض نمایش داده می‌­شود و می‌­تواند شامل یادداشت­‌های توضیحی برای کمک به اعضای شما باشد. جامعه الکترونیکی لایبرو عضویت، تمدید عضویت یا ثبت‌نام را برای اعضای شما آسان می‌­کند و برای کارکنان کتابخانه مدیریت امور را آسان می­‌کند. با استفاده از این قابلیت فرم‌­های ثبت‌نام عضویت در انجمن الکترونیکی خاص و فرم‌های ثبت‌نام مجدد را با سهولت ایجاد کنید. انجمن الکترونیکی امکان استفاده از منابع شما را برای تمام کاربران کتابخانه آسان می­‌کند.

آموزش الکترونیکی امکان یادگیری آسان، تمام‌وقت و همیشه را فراهم می­‌کند. یادگیری الکترونیکی[۷] یک منبع آنلاین است که آموزش­‌های ویدئویی اختصاصی را ارائه می­‌دهد – بدون نیاز به ترک صفحه‌ای که در آن هستید، بدون تماس تلفنی، بدون جستجو- فقط گام‌به‌گام از طریق فایل ویدیویی روند را به شما یاد می­‌دهند.

مدیریت دیجیتال و فراداده:

این قابلیت یک کپسول زمانی برای تاریخ محلی، گالری هنری و محتواهای الکترونیکی شماست. لایبرو بدون در نظر گرفتن قالب از کلیه محتوای دیجیتال پشتیبانی می­‌کند: کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های گویا، بانک‌های اطلاعاتی اشتراکی، فیلم‌ها، تصاویر، فایل‌های صوتی و موارد دیگر. با افزودن زمینه به موارد مورد نظر شما، کاربران یک روش سریع و آسان برای کشف بهترین اسرار موجود در کتابخانه شما، در همه مکان­‌ها دارند.

اشتراک‌گذاری منابع با یک کارت عضویت بدون توافق قبلی:

 این ویژگی منحصربه‌فرد به کتابخانه‌­های مختلف امکان می­‌دهد چندین شعبه یا فهرست را در یک نقطه جستجو و دسترسی برای اعضای گروه به اشتراک بگذارند؛ بنابراین با این خدمت کتابخانه قادرند دسترسی به اشتراک‌گذاری موارد بین کتابخانه‌­ای و شعب مختلف را از طریق وب اُپک[۸] ساده‌تر کند.

ما همچنان از مشتریان خود یاد می‌گیریم و محصولاتی را با راه‌حل‌هایی برای ساده کردن کارها و فعالیت‌های کتابخانه توسعه می‌دهیم. ما مشتریان خود را در توسعه محصول درگیر می­‌کنیم و به طور جدی درگیر استراتژی فناوری آن‌ها هستیم – حتی «فراتر از عملکرد سیستم مدیریت کتابخانه». این امر به مشتریان ما این توانایی را می‌بخشد تا ابتکارهای جدید را پیاده‌سازی کنند، خواسته‌های خدمات را تغییر داده و استراتژی بلندمدت را با سهولت تأثیرگذارند. مشتریان لایبرو از تیم پشتیبانی محلی و مستقر در استرالیا و دفتر راهنمای اختصاصی ما بهره‌مند می‌­شوند.

با استفاده از این سیستم، از طریق یک مرورگر وب کاملاً در دسترس است، هر راه‌حل لایبرو برای بهینه‌سازی انعطاف‌پذیری برای کتابخانه‌ها، به حداقل رساندن کلیک و استفاده حداکثری از خدمات اطلاعاتی برای کاربران ساخته شده است. لایبرو یکپارچه با خدمات غنی‌­سازی محتوای دیجیتال ارتباط برقرار می­‌کند، صد در صد مبتنی بر وب و موبایل بهینه‌­سازی شده است و به کتابخانه‌های سراسر جهان کمک می‌کند تا به راحتی در عرصه خدمات دیجیتال حرکت کنند. ادامه تحقیقات و توسعه محصول مزایای استفاده از فناوری مدرن را نشان می‌­دهد و عمل به مدیریت اطلاعات تضمین می‌کند که لایبرو پویا و مرتبط و با عملکرد پیشرفته باقی می‌ماند.

لیبرو در بازار کتابخانه‌های عمومی، تخصصی و دانشگاهی، ارائه خدمات عالی، ارائه نتایج استثنایی و ایجاد روابط مشترک با مشتریان را هدف خود قرار داده است. هدف اصلی لایبرو رشد بیش از نقش یک فروشنده نرم‌افزار، و تبدیل شدن به یک شریک فناوری واقعی در تمام کتابخانه‌­ها است.

بخش‌ها

لایبرو ابری (ابر لایبرو):

با این قابلیت به تمام منابع در هر جایی و هر زمانی دسترسی دارید.

ابر لایبرو مخازن کتاب‌­ها، منابع الکترونیکی، پرونده‌ها، بایگانی‌ها، آثار هنری، موسیقی، فیلم‌­ها و موارد دیگر شما را ایمن می­‌کند و آن‌ها را در تمام سایت­‌های شما در دسترس می­‌کند. ابر لایبرو به طور خودکار تمام به‌روزرسانی‌ها را با جدیدترین ویژگی­‌هایی مانند جستجوی ربط و جامعه الکترونیکی بارگذاری می­‌کند و سیستم پشتیبانی مشتری بسیار کارآمدتری را به ارمغان می‌­آورد. ابر لایبرو یک راه‌حل میزبانی ایمن است که بیشترین عیب‌یابی را از منابع الکترونیکی و پایگاه داده‌های شما به انجام می‌­رساند و به رفع نقص آن‌ها کمک می‌­کند. از آنجا که لایبرو می‌تواند کتابخانه شما را به روز کند، از انبار کردن حجم زیادی از اطلاعات روزانه در ذهن خود صرف‌نظر کنید.

– با ابر لایبرو می‌­توانید پول صرفه‌­جویی کنید. با افزایش منابع شما، ممکن است مجبور شوید روی سرورهای بزرگ و سایر سخت‌افزارها سرمایه‌گذاری کنید. فضای ذخیره‌سازی ابر هزینه را از بین می‌برد و به شما امکان می‌دهد پرداخت کنید زیرا در یک مدل اشتراکی قادرید پیش‌بینی کنید.

– بهترین روش امنیتی

کلیه گواهینامه‌­های تی.ال. اس؛ و اس.اس. ال[۹] با استانداردهای صنعت اینترنت برای شما تولید و مدیریت می‌شوند.

-پشتیبان‌گیری خودکار از داده‌­ها

داده‌­ها در دو سایت اصلی ذخیره می‌­شوند و به صورت دوازده‌ماهه نگهداری می­‌شوند بنابراین پیشینه‌­های شما ایمن هستند.

-منطقه آزمایش زنده

در صورت تقاضا، به‌روز‌‌کننده‌­های داده­‌های آزمایش سلف‌سرویس می­‌توانند داده‌­های زنده شما را در هر زمان دیگری به یک منطقه آزمایش­‌ شده منتقل کنند، بنابراین می‌توانید بدون تأثیرگذاری بر سیستم اصلی خود، آموزش دهید یا آزمایش کنید.

-مدیریت خودکار نرم­‌افزار

نرم‌افزار میزبان به طور خودکار با به‌روزرسانی‌های فوری، نظارت تمام‌وقت و گزارش خطای خودکار برقرار است و به کارکنان این امکان را می‌­دهد تا بر روی کتابخانه خود تمرکز کنند.

– گزارش­­‌گیری آسان

به راحتی با بیش از ۲۰۰ نوع گزارش کاربر، به راحتی روند کتابخانه را مشاهده کنید که می‌توانید مستقیم از پورتال تبادل لایبرو یا به طور خودکار از مجموعه مرکزی صادر کنید.

-به‌روزرسانی آسان

ویرایش متن فهرست­‌های تحت وب[۱۰] به طور مستقیم از درون سیستم.

داشبورد هوش تجاری

داشبورد گرافیکی انعطاف‌پذیر با اطلاعات به روز و پاسخ سریع به سؤالات مهم شما در حوزه تجارت.

-جستجوی مرتبط

لایبرو مانند گوگل جستجوی شما را پیش‌­بینی می­‌کند.

-جستجوی تمام متن

نمایه‌سازی متن رایگان بدین معنی است که پس از اضافه شدن اسناد به یک فهرست، بلافاصله متن کامل قابل جستجو است.

-تحویل ایمیل بدون نگرانی

این سیستم توسط آژانس­‌های تأیید شده دولتی، با شهرت عالی، میزبان شماست و به ایمیل‌های خروجی شما بهترین فرصت ممکن برای دستیابی به صندوق ورودی موردنظرتان را می­‌دهد.

-یک بسته مناسب

ابر لایبرو تمام این خدمات و موارد دیگر را ارائه می­‌دهد، بدون آنکه کارمندان کتابخانه مجبور به اجرا، مدیریت یا خرید نرم‌افزار اضافی شوند. برای سیستم­‌های پیش‌فرض، تنظیم و نگهداری زیرساخت‌ها باید توسط کتابخانه اداره شود.

لایبرو ال. ام. اس.:

ارائه راهکارهای کاملاً یکپارچه و مدیریت زمان کتابخانه توسط این قابلیت نرم‌­افزار به این صورت که مجموعه ماژول­‌های کاملاً یکپارچه منابعی را برای حداکثر رساندن کارایی کارکنان کتابخانه شما مستقیم از یک مرورگر وب فراهم می­‌کنند.

با لایبرو ال. ام. اس. خدمات جدید را پیاده‌سازی کنید و تغییرات را با فرصت‌های جدید فناوری تسهیل کنید زیرا با ادغام رابط برنامه خدمات وب لایبرو و با پشتیبانی یک تیم دقیق از متخصصان، می‌توانید از سادگی یک راه‌حل کاملاً تجربه­‌شده، پالایش و انعطاف‌پذیری لازم برای برآورده کردن چالش‌های مدیریت کتابخانه خود لذت ببرید.

-سفارشی­‌سازی

کتابخانه دیجیتالی خود را متناسب با نیاز اعضای خود بسازید. کتابخانه دیجیتالی خود را برای استفاده در زمینه برندسازی، جستجو و کشف ابزارهایی مانند کارت­‌های بازی سفارشی کنید تا بهره‌­وری کتابخانه به حداکثر برسد.

-یکپارچگی

لایبرو برای کار با ابزارهای روزمره توسعه پیدا کرده است تا یک فروشگاه برای همه فعالیت‌های روزانه ایجاد شود. شما می­‌توانید سیستم­‌های وقایع و منابع رزرو، کتاب‌های الکترونیکی و سایر سیستم‌عامل‌های الکترونیکی و فروشندگان شخص ثالث را یکپارچه کنید.

-مدیریت منابع

لایبرو می‌­تواند تاریخ محلی، تصاویر گالری و لیست­‌های موردعلاقه‌ی شما را ذخیره و مدیریت کند. منابع خود را به‌صورت لیست آماده جمع‌­آوری کنید تا به مناطق هدف خود خدمت کنید و یا یک تجربه شخصی برای کاربر ایجاد کنید.

-ابر لایبرو

لایبرو یک سرویس میزبانی برای منابع شما فراهم می­‌کند که نه تنها یک روش امن‌­تر برای ذخیره منابع شما است، بلکه ارتقاء خودکار نرم‌افزار را برای سیستم لایبروی شما فراهم می­‌کند.

– گزارش و تحلیل

با استفاده از یکپارچگی گزارش‌های شفاف و استاندارد لایبرو نحوه عملکرد کتابخانه خود را در گزارش‌های ناگهانی کشف کنید.

وب اُپک[۱۱]:

با یک فهرست دیجیتال بصری، وارد شوید، مرور کنید و کاوش کنید.

چه متخصص اطلاعات باشید و چه کاربر بار اول، کارکنان و اعضای کتابخانه شما اطلاعات وب مورد نیاز خود را به سرعت و به راحتی با وب اپک لایبرو پیدا خواهید کرد.

– انعطاف‌پذیری و کنترل

با استفاده از وب اُپک اعضا از روش‌های مختلفی برای دسترسی به خدمات بهره‌­مند می‌­شوند در حالی که کارمندان امکان مدیریت آسان خدمات، ویژگی­‌ها و منابع کتابخانه­‌ای را برای پاسخگویی به نیاز اعضای خود دارند.

– جستجو و مرور

رابط کاربری گزینه‌های جستجو و مرور ابتکاری از جمله امکان مرور برچسب‌­ها، کتاب­‌های مشابه، جستجوهای محبوب را به شکل آسان ارائه می‌­دهد.

-یکپارچه­‌سازی

لایبرو با ادغام طیف وسیعی از ابزارهای مدیریت کتابخانه و خدمات غنی­‌سازی به کتابخانه‌های اجازه می‌­دهد تا خدمات را برای مشارکت اعضای خود مجزا کنند.

-خدمت سلف‌سرویس ثبت‌نام

این ویژگی ثبت‌نام آنلاین توسط کاربر، ضمن کاهش نیازهای مدیریتی و بار کاری کارکنان، آمار عضویت و گردش امانات جدید را تسهیل می­‌کند.

یونو دیسکاوری[۱۲]

یونو دیسکاوری گوگل کتابخانه شما است. این قابلیت ابزاری برای کشف مستقل است که جستجوی تمام متن «مانند گوگل» را برای همه محتوای شما، در کلیه فهرست‌­ها، بدون توجه به فرمت و حتی مکان، فراهم می‌­کند.

– هر کتابخانه، هر پایگاه داده، یک جستجو

یونو کاربران کتابخانه را نه تنها به فهرست شما بلکه با سایر کتابخانه‌­ها، پایگاه­‌های داده، فهرست و مجموعه‌­ها متصل می­‌کند. دسترسی به کتاب‌های الکترونیکی، تصاویر، منابع قدیمی، چندرسانه‌ای و موارد دیگر. یونو با هر سیستم مدیریت کتابخانه­‌ای، هر بانک اطلاعاتی و هر کتابخانه‌­ای کار می‌­کند و به طور هم‌زمان تمام منابع را پوشش می‌­دهد.

– هرچه از آن استفاده کنید هوشمندتر می­‌شود.

یونو با استفاده از فناوری ساخته شده است که آنچه را که کاربران شما می‌خواهند می‌آموزد و سریع آن را ارائه می‌دهد؛ بنابراین، هرچه بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، جستجو با سرعت بیشتر و مرتبط‌تر می‌شود و شما را با کاربر بسیار خوشحال‌تر می­‌کند.

– فراتر از عنوان

یونو نه تنها عناوین، نویسندگان یا ژانرها را جستجو می‌­کند، بلکه جستجوی متن کامل را در قالب یک فایل اسکن شده مانند پی‌دی‌اف انجام می­‌دهد.

سیستم اشتراک منابع لایبرو:

سیستم اشتراک لایبرو به کتابخانه‌ها اجازه می‌دهد اعضا و منابع را به طور انتخابی بین کتابخانه‌ها یا شعب به اشتراک بگذارند.

پایگاه داده اشتراکی دسترسی به سوابق مشترک، وضعیت مواد و سوابق عضو را بین هر تعداد کتابخانه فراهم می­‌کند (مثل عضویت سراسری در نرم‌افزار سامان نهاد کتابخانه‌­های عمومی کشور) در ضمن، با حفظ استقلال هر فهرست محلی به اعضای کنسرسیوم همه کارایی‌های یک کنسرسیوم را بدون از دست دادن یا تغییر سیاست‌­های امانت، برچسب‌ها، فهرست تحت وب و شخصی­‌سازی سیستم محلی خود می­‌دهد.

ما همراه با کارشناسان صنعت کتابخانه، راه­‌حل­‌های قابل تنظیم فناوری را با موفقیت ایجاد کرده­‌ایم که به غلبه بر چالش‌های روزانه و تحقق اهداف عملکردی بلندمدت – بدون توجه به اندازه، ساختار یا تخصص خدمات کتابخانه شما کمک می­‌کند.

با لایبرو می­‌توانید راه­‌حل مدیریت کتابخانه خود را سفارشی کنید. مشتریان لایبرو از دسترسی به طیف وسیعی از «افزودنی‌های» اختیاری که دقیقاً عمق عملکرد تخصصی مورد نیاز خود را ارائه می‌­دهند، لذت می‌­برند.

در نتیجه، لایبرو می­‌تواند «متناسب با اهداف، بودجه یا محدودیت‌های فنی تقریباً هر کاربر» ساخته شود. کتابخانه‌­های لایبرو پویایی را حفظ می­‌کنند و حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات و ارزش خود را تضمین می­‌کنند و مهم نیست که انتظارات مشتری یا الزامات خدمات با مرور زمان چگونه تغییر می­‌کند.

پانویس:

[۱]. LIBERO
[۲]. Insight
[۳]. Sam Patane
[۴]. SCIS
[۵]. WorldCat
[۶]. e-Community
[۷]. e-Learning
[۸]. WebOPAC
[۹]. SSL و TLS از انواع پروتکل‌های کدگذاری هستند که وظیفه آن‌ها ایمن‌سازی ارتباط میان سرور،‌ کاربر و برنامه‌ها در بستر شبکه است. TLS برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ بر پایه SSL 3.0 ارائه شد و در نهایت جایگزین SSL شد. البته TLS این امکان را ارائه می­‌داد که در صورت نیاز، کانکشن کاربر از TLS 1.0 به SSL 3.0 دانگرید شود. در حال حاضر اکثر مرورگرها از TLS ورژن ۱.۰ به صورت پیش‌فرض پشتیبانی می‌کنند. همچنین از SSL می‌توان جهت ایمن‌سازی پروتکل‌های دیگر مانند FTP و SMTP استفاده کرد. SSL و TLS یک ارتباط امن،‌ دو طرفه و تونل مانند میان دو نقطه که در حال انتقال اطلاعات هستند برقرار می‌کنند. معمولاً برای انتقال اطلاعات از بستر HTTP استفاده می­‌شود ولی وقتی این ارتباط توسط SSL/TLS امن شود، پروتکل انتقال اطلاعات HTTPS خواهد شد.
[۱۰].Web Opak
[۱۱]. WebOPAC
[۱۲]. UNO Discovery

برگرفته از: https://libero.com.au/

 

 

 

مشخصات استناددهی به این مقاله
نویسنده‌(ها): ثریا زنگنه
عنوان مقاله: معرفی شرکت ارائه‌کننده‌ی خدمات نرم­‌افزار اطلاعات کتابخانه‌­ای لایبرو
عنوان مجله: کتابدار ۲.۰ – (عنوان لاتین: Kitābdār-i 2.0)
دوره مجله(Vol): ۵
شماره مجله(Issue): ۶
سال(Year): ۱۳۹۸
شناسه دیجیتال(DOI):
لینک کوتاه: http://lib2mag.ir/10880
Download PDF

درباره ی ثریا زنگنه

کارشناسی ارشد علم اطلاعات - کارمند اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *