خانه / خبرگزاری 2.0 / تازه های نشر کتابداری / چند نقل و انتقال در حوزه پایگاه های اطلاعاتی

چند نقل و انتقال در حوزه پایگاه های اطلاعاتی

t_f

۱۸۰ مجله انتشارات Informa از پلتفرم Informa Healthcare به پلتفرم Taylor & Francis Online متعلق به انتشارات تیلور اند فرانسیس انتقال داده شدند. این انتقال در سال ۲۰۱۵ اتفاق افتاد. پیش از این نیز در سال ۲۰۱۲، کتب انتشارات Informa Healthcare به CRC Press که بخشی از انتشارات تیلور اند فرانسیس است، انتقال داده شده بود. بنابراین از این پس، تمام منابع علمی متعلق به Informa Healthcare از طریق پایگاه های اطلاعاتی Taylor & Francis Online و CRC Press در دسترس خواهند بود.

 

1

کتب و مجلات انتشارات Maney از پلتفرم Maney Online به پلتفرم Taylor & Francis Online متعلق به انتشارات تیلور اند فرانسیس انتقال داده شدند. این انتقال در ماه مارس ۲۰۱۶ اتفاق افتاد. از ۱ مارس ۲۰۱۶، کاربران از وب سایت Maney Online به Taylor & Francis Online ریدایرکت می شوند. انتشارات Maney منتشر کننده کتاب ها و مجلات علمی در زمینه های علوم و مهندسی مواد، علوم انسانی و اجتماعی، و علوم سلامت بود. بسیاری از این عناوین از طریق همکاری با انجمن ها، دانشگاه ها و مؤسسات منتشر شده اند.

 

2

3

بخش پزشکی ناشر الزویر پلتفرم محصولات Mosby’s Nursing Skills و Mosby’s Nursing Consult را جهت بهبود دسترسی کاربران به این محصولات به روز رسانی کرد. همزمان با این تغییرات، نام این محصولات نیز به ترتیب به Elsevier Clinical Skills و ClinicalKey for Nursing تغییر نموده است.

جهت بهبود و ارتقای روش های جستجو و بازیابی آسان و سریع اطلاعات مورد نیاز پرستاران Mosby’s Nursing Consult به سامانه  ClinicalKey for Nursing ارتقاء یافت. Mosby’s Nursing Consult از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی مصادف با ۱۱ دی ماه ۱۳۹۴ به کار خود پایان داد و تمامی دسترسی ها از طریق این پلتفرم قدیمی قطع شده و به پلتفرم جدید انتقال یافت. بنابراین شما، بهترین پاسخ ها را در هنگام نیاز به اطلاعات دریافت خواهید کرد: جستجوی هوشمند، میانبرهایی به موضوعات، دسترسی به اطلاعات عمیق تر، دسترسی راه دور به اطلاعات در هرزمان و هر مکان، امکان ایجاد فایل های ارائه. همچنین جهت دسترسی به سامانه جدید از خارج دانشگاه می توانید روی لینک ثبت­ نام در سمت راست بالای صفحه کلیک نمایید و پس از پر کردن فرم مربوطه، از ایمیل آدرس دانشگاهی خود برای تکمیل این صفحه استفاده نمایید، پس از تکمیل فرم کلید Register را بزنید. سپس یک پیام تایید از کلینیکال­ کی می ­بینید و یک ایمیل نیز برای شما ارسال خواهد شد، همزمان لینک فعالسازی دسترسی خارج سازمانی برایتان ارسال می شود که با کلیک روی این لینک دسترسی شما به این محصول برقرار خواهد شد.

منابع:

نویسنده: امیر رمضانی

مشخصات استناددهی به این مقاله
نویسنده‌(ها): امیر رمضانی
عنوان مقاله: چند نقل و انتقال در حوزه پایگاه های اطلاعاتی
عنوان مجله: کتابدار ۲.۰ – (عنوان لاتین: Kitābdār-i 2.0)
دوره مجله(Vol): ۱
شماره مجله(Issue): ۵
سال(Year): ۱۳۹۴
شناسه دیجیتال(DOI):
لینک کوتاه: http://lib2mag.ir/2919
Download PDF

درباره ی امیر رمضانی

دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی ایران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *