خانه / کارآفرینی / استارتاپ‌ها / AJE؛ کارشناسان مجله آمریکایی

AJE؛ کارشناسان مجله آمریکایی

سلسله معرفی شرکت‌ها، کسب‌وکارها و استارتاپ‌های حوزه‌ی علم اطلاعات، داده، کتابداری

(American Journal Experts)

AJE، مخفف «کارشناسان مجله آمریکایی است» که تحت عنوان موسسه‌ای جهت ارائه خدمات تحقیقاتی در سال ۲۰۰۲ توسط دانشجویان دارهم[۱] (Durham) راه‌اندازی شد. اعضای این مؤسسه متشکل از دانش‌آموختگان حوزه‌های مختلف با مدرک دکترا و ارشد است. اعضای گروه مدعی هستند که تاکنون هفتصدهزار مقاله در بیش از دوهزار حوزه ی موضوعی را ویرایش و آماده ی انتشار در مجلات کرده اند. آنها آمادگی همکاری در راستای بهبود تحقیقات علمی و رفع مشکلات نگارشی محققان در سطح بین‌المللی را دارند. برای آشنایی بیشتر با رزومه علمی اعضای اصلی این گروه می‌توانید به سایت مراجعه کنید.

خدمات گروه آزاد کاران AJE

  • ویرایش متون انگلیسی
    ویرایشگر انگلیسی را از متخصص حوزه خود پیدا کنید، تا اطمینان حاصل کنید که متن مقاله شما ساده، روان و قابل خواندن است.
  • ترجمه
    ترجمه مقالات از چینی، پرتغالی، اسپانیایی و یا ژاپنی به انگلیسی
  • مصورسازی
    ارائه تصاویر چشمگیر جذاب، خلاصه‌های گرافیکی و یا تصاویر سفارشی برای نمایش اطلاعات شما
  • قالببندی
    تطبیق دقیق مقالات شما با دستورالعمل‌های نگارشی مجله
  • تهیه چکیدههای ویدیویی
    تهیه ویدیو از چکیده یافته‌های خویش جهت تعامل و ارتباط بیشتر با مخاطبان
  • تهیه پوستر
    تهیه پوستر برای یک کنفرانس
  • معرفی مجله
    مجله مناسب برای چاپ مقالات خود را انتخاب کنید.

دو ابتکار ویژه از گروه کارشناسان مجله آمریکایی،«منوی راهنمای پیدا کردن مجله مرتبط با مقاله» و «تهیه چکیده‌های ویدئویی»، است که در اینجا به معرفی مختصری از آن ارائه می‌شود:

JournalGuide
  ژورنال گاید، یک ابزار آنلاین رایگان است که به پژوهشگران کمک می‌کند تا بهترین مجله را برای چاپ مقاله خود پیدا کنند. این ابزار توسط یک گروه از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، محققان و ناشران باسابقه ایجاد شده است. آنان اذعان می‌کنند که هدف ما این است که همه منابع اطلاعاتی را در یک مکان جمع کنیم تا نویسندگان یک راه ساده برای انتخاب بهترین مجله برای انتشار تحقیقات خود داشته باشند. منابع اطلاعاتی ما عبارت‌اند از مجموعه داده‌های عمده صنعتی، منابع عمومی، اطلاعات ارائه شده به طور مستقیم توسط سردبیران مجله و حتی تجربیات منتشر شده توسط نویسندگانی مانند شما است. ما به طور مستمر پایگاه داده‌هایمان را گسترش خواهیم داد تا حوزه‌های بیشتری را پوشش دهیم. از صفحه FAQ ما بازدید کنید تا اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید یا بازخورد و سؤالات خود را به طور مستقیم با ما از طریق آدرس ذیل در میان بگذارید:

 help@journalguide.com


ما در این منو یک جستجوی قدرتمند برای مطابقت کلیدواژه یا چکیده تحقیق شما را در بین مقالات هزاران مجله تدارک دیده‌ایم. انتظار می‌رود با آوردن تمام منابع با هم در یک قالب استاندارد، یک مکان قابل اعتماد برای نویسندگان و نشریات برای ارتباط و تعامل بیشتر فراهم شود. شایان ذکر است که JournalGuide، جایزه برنز انجمن نوآوران و انجمن حرفه‌ای سال ۲۰۱۴ برای اشتراک و نوآوری در انتشارات و انجام پژوهش‌های جهانی را از آن خود کرد.

چکیده‌‌های ویدیویی

تهیه چکیده‌های ویدیویی برای کمک به افزایش بازدید از تحقیقات شما طراحی شده است. تیم ما از نویسندگان و انیماتورهای آموزش‌یافته علمی با شما کار می‌کند تا یک خلاصه تصویری ۲-۴ دقیقه‌ای از نتایج کلیدی و حوزه مقاله پژوهشی خود تهیه کنید. ما برای این کار اصطلاحات فنی را حذف می‌کنیم و از تصاویری جذاب استفاده می‌کنیم و تحقیق شما را برای مخاطبان به اشتراک می‌گذاریم. ویدیوی نهایی به YouTube ارسال می‌شود و برای شما و مخاطبان عمومی به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

متوسط قیمت برای تهیه ویدیو از چکیده شما به مدت ۱ الی ۲ دقیقه، به همراه پاورپوینت تصویری حدود ۱۵۰۰ دلار است که طی سه الی چهار هفته آماده می‌شود.

پانویس:
[۱]. دارهم شهری در شمال امریکا است.

 

مشخصات استناددهی به این مقاله
نویسنده‌(ها): سمیه پناهی
عنوان مقاله: AJE؛ کارشناسان مجله آمریکایی
عنوان مجله: کتابدار ۲.۰ – (عنوان لاتین: Kitābdār-i 2.0)
دوره مجله(Vol): ۵
شماره مجله(Issue): ۵
سال(Year): ۱۳۹۸
شناسه دیجیتال(DOI):
لینک کوتاه: http://lib2mag.ir/10555
Download PDF

درباره ی سمیه پناهی

کارشناس زبان و ادبیات انگلیسی - ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه قم- دانشجوی دکتری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *