خانه / کارآفرینی / خلاقیت / شرکت طراحی کتابخانه دیمکو

شرکت طراحی کتابخانه دیمکو

معرفی:

شرکت طراحی دیمکو۱ یک راه حل استراتژیک برای فضاهای داخلی کتابخانه‌ها و مدارس طراحی کرده است. این شرکت در ۱۰۰ سال فعالیت خود علاوه بر طراحی خدمات به کتابخانه‌های شخصی و منحصر به فرد، به درک بالایی از نیازهای مخاطبان توسط مشتریان به صورت روزآمد و آینده‌نگری رسیده است که نمونه‌هایی از آن را می‌توان در سایت شرکت مشاهده نمود.

و برای معرفی بیشتر این شرکت نمونه‌هایی در هر شماره معرفی می‌کنیم:

کتابخانه عمومی کنوشا، شرکت نوردساید۲

شرکت نورساید برای دعوت کودکان به خواندن و بازی‌های گروهی، فضاهای تخیلی و کشف بیشتر، تصمیم به بازسازی اتاق کودکان و نوجوانان گرفت و طراحان داخلی دیمکو فضای یکنواخت و خسته کننده ۲۰ ساله با دیوارهای سفید و ساکن را به فضایی پر جنب و جوش و هیجان‌انگیز برای کودکان و نوجوانان تبدیل کرد. بر دیوارها با رنگ روشن می‌توان برچسب و علامت‌های زیبا نصب کرد. علاوه بر این طراحان فضایی جدید برای پروژه‌های مشترک مدرسه، برنامه‌های پدر و مادر، اردوگاه برنامه‌نویسی کامپیوتر برای کودکان و پرورش خلاقیت آنان ایجاد کرده است.

صندلی‌ها و قفسه‌بندی برای تمام سنین ایجاد شد، نیمکت و قفسه‌ها دارای یک چشم‌انداز جالب و جذاب نسبت به قفسه‌های قبلی شد. پانل‌های دیواری قابل انتقال همراه با مجموعه‌هایی از مبلمان و مناطق رنگانگ مخفی برای لذت بردن کودکان و خانواده‌ها ایجاد شده و آن‌ها می‌توانند تبلت، لبتاپ و تلفن خود را در هر فضایی شارژ کرده و به راحتی در فضا حرکت کنند.

fri_kenosha_public_library_bretford-motiv-models-024-1024x708

در دسامبر سال ۲۰۱۵ مدیرعامل شرکت باربارا براتین تاثیر طراحی را در ۲۱ روز پس از تغییر طراحی بررسی کرد و به این تنیجه دست یافت که پس از تغییر ۱۳ درصد استقبال از کتابخانه بیشتر شده است و تمام کارکنان و کاربران کتابخانه را بهترین فضا در محله خود می‌‌دانند.

پانویس:

۱.Demco

۲.Kenosha Public Library, Northside Branch

منبع :

www.DemcoInteriors.com

نویسنده: مریم عبدالله زاده

مشخصات استناددهی به این مقاله
نویسنده‌(ها): مریم عبدالله زاده
عنوان مقاله: شرکت طراحی کتابخانه دیمکو
عنوان مجله: کتابدار ۲.۰ – (عنوان لاتین: Kitābdār-i 2.0)
دوره مجله(Vol): ۲
شماره مجله(Issue): ۳
سال(Year): ۱۳۹۵
شناسه دیجیتال(DOI):
لینک کوتاه: http://lib2mag.ir/5337
Download PDF

درباره ی مریم عبدالله زاده

کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی گرایش مدیریت اطلاعات، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال- كارشناس دكوراسيون داخلي- نقاش و نویسنده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *