خانه / کارآفرینی / خلاقیت / شرکت ایده های خلاقانه برای کتابخانه

شرکت ایده های خلاقانه برای کتابخانه

شرکت ایده های خلاقانه برای کتابخانه[۱] یک شرکت متخصص در فروش و نصب و راه اندازی مبلمان و تجهیزات کتابخانه ای ست. در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است و در دو دهه گذشته با کتابخانه های عمومی، دانشکده ای، دانشگاهی و مدارس [۲]K-12 با هدف ارائه تجهیزات درجه یک و روش های قفسه بندی همکاری داشته است.

محصولات این شرکت حاصل ایده پردازی شبکه ای بیش از ۳۰ تولید کننده مختلف تجهیزات و قفسه بندی است. شرکت ایده های خلاقانه برای کتابخانه ارتباط خود را به کارخانه خاصی محدود نکرده و می تواند سفارش تولید طرح های های مختلف را بدون محدویت هایی همانند تولیدکننده، نام تجاری، طراحی یا هر گونه محدودیت دیگر قبول کند. این مسئله امکان حمایت مشتریان را از طریق اطمینان دادن به آنها از اینکه طرح ها به موقع تکمیل می شوند و بودجه اختصاص یافته کافی خواهد بود فراهم میکند. این شرکت معتقد است که طراحی نقش عظیمی در تجربه مشتریان، دانش آموزان و کارکنان کتابخانه ایفا می کند. تیم طراحی شرکت شامل یک طراح داخلی کتابخانه است که به صورت تمام وقت کار می کند و مشتریان شرکت را در انتخاب مبلمان و تجهیزات و حصول اطمینان از تناسب فضایی موارد انتخاب شده با فضای کتابخانه و تاثیر این تجهیزات در ایجاد احساس آرامش(جسمی و روانی) مردم در هنگام مراجعه به کتابخانه کمک می کند.

پروژه های شما خواه نیازمند یک بخش منفرد قفسه بندی یا یک کتابخانه پر از سرویس کامل تجهیزات و مبلمان باشد تیم خدمات مشتری جهت کمک به شما آماده هستند. شرکت ایده های خلاقانه برای کتابخانه بواسطه طراحی مفهومی از طریق نصب و راه اندازی مبلمان و تجهیزات آماده ارائه محصولات و خدمات بسیار با کیفیت این صنعت هم برای کتابخانه ها و هم انجمن های A و  D است.

خدمات این شرکت:

  • مشاوره
  • طراحی چیدمان و فضا
  • توسعه بودجه بندی
  • مشاوره مربوط به انتخاب مواد و دست کاری های نهایی
  • تنظیم رنگ
  • مدیریت طرح
  • نصب
  • خدمات پس از فروش

پانویس:

[۱] . Creative Library Concepts

[۲] . K-12 اصطلاح مورد استفاده در آموزش و تکنولوژی آموزشی در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا و احتمالا کشورهای دیگر، شکل مختصری از پشتیبانی عمومی نمرات مدارس قبل از ورود به دانشگاه است. این مقاطع تحصیلی شامل مهدکودک (kindergarten) و مقاطع اول ابتدایی تا کلاس دوازدهم(۱-۱۲) است. اگر اصطلاح مقطع تحصیلی سیزدهم مورد استفاده قرار گیرد منظور سال اول دانشگاه است. بیشتر جوامع در ایلات متحده آمریکا و کانادا(و هر جای دیگری که این اصطلاح را استفاده می کنند) به دنبال ارائه تکنولوژی های اطلاعاتی مدرن در سطوح K-12 هستند.

منبعhttp://creativelibraryconcepts.com

نویسنده: مهناز کریم زاده

مشخصات استناددهی به این مقاله
نویسنده‌(ها): مهناز کریم زاده
عنوان مقاله: شرکت ایده های خلاقانه برای کتابخانه
عنوان مجله: کتابدار ۲.۰ – (عنوان لاتین: Kitābdār-i 2.0)
دوره مجله(Vol): ۲
شماره مجله(Issue): ۴
سال(Year): ۱۳۹۵
شناسه دیجیتال(DOI):
لینک کوتاه: http://lib2mag.ir/6138
Download PDF

درباره ی مهناز کریم زاده

کارشناس کتابداری دانشگاه علامه طباطبایی - کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تربیت مدرس - کتابدار کتابخانه عمومی حکیم هیدجی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *