خانه / خبرگزاری 2.0 / اخبار سمینارها و کارگاه های آموزشی / دومین کارگاه لیب استارت آپ؛ چگونه کسب و کار خود را راه اندازی کنیم؟ برگزار شد

دومین کارگاه لیب استارت آپ؛ چگونه کسب و کار خود را راه اندازی کنیم؟ برگزار شد

روز پنج شنبه ۱۳آبان ماه ۱۳۹۵ دومین کارگاه لیب استارتاپ با همکاری کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی، ادکا و شرکت یابش در سالن کنفرانس کتابخانه دانشگاه شهید بهشتی از ساعت ۸ صبح تا ۵:۳۰ عصر برگزار شد.

مهندس حسین حیدری مدیریت یابش که به عنوان مدرس این دوره ها هستند در ابتدای جلسه ضمن بیان کلیاتی در خصوص لیب استارتاپ و کارگاه های آن، به ارائه ۵۰ مهارت کلیدی در قالب پاورپوینت پرداختند که در واقع زمینه سازی برای شروع یک کارگاه عملی بود.

سپس افراد حاضر که از دانشجویان مقاطع مختلف رشته های علم اطلاعات و دانش شناسی، کامپیوتر و IT ،جامعه شناسی، مهندسی صنایع و .. بودند حدود یک دقیقه به معرفی خود و بیان مهارت ها و تخصص هایشان پرداختند.

پس از آن تیم ها تشکیل شد و زمانی به تیم ها داده شد تا بتوانند ایده هایی که در ذهن خود دارند را با همفکری هم تیمی های خود بنویسند.

از هر تیم یک نفر به نمایندگی به بیان ایده های نوشته شده پرداخت و بقیه افراد به این ایده ها امتیاز دادند.

حدود ساعت ۱۳ برنامه های پارت اول پایان یافت و بعد از یک ساعت استراحت پارت دوم شروع شد.

photo_2016-11-04_01-12-37

پس از آن ۴۵ دقیقه فرصت داده شد تا تیم ها از بین ایده هایشان یک ایده را انتخاب کنند و طرح اولیه، اهداف، چشم اندازها، شرح محصول و swot آن را در قالب پاورپوینت آماده و ارائه نمایند.

بعد از این مدت زمان از هر تیم یک نفر به ارائه پاورپوینت آماده شده پرداخت و همزمان در مورد ایده موردنظر بحث و تبادل نظر می شد.

در پایان جلسه حسین حیدری ضمن تشکر از آقای رحمانی و خانم انصاری برای همکاری در برگزاری این کارگاه ها، ابراز امیدواری کردند که این دوره ها ضمن اینکه امکانی است برای یادگیری دوجانبه، تیم ها بتوانند بعد از این به اجرایی شدن ایده هایشان بپردازند چرا که همه ایده ها قابلیت اجرایی شدن داشتند و این نکته بسیار مثبتی است.

همچنین ایشان بیان داشتند که اجرایی شدن طرح ها کاملا” وابسته است به خود افراد و میزان تلاش و زمانی که صرف می کنند.

مشخصات استناددهی به این مقاله
نویسنده‌(ها): مجله ی کتابدار ۲.۰
عنوان مقاله: دومین کارگاه لیب استارت آپ؛ چگونه کسب و کار خود را راه اندازی کنیم؟ برگزار شد
عنوان مجله: کتابدار ۲.۰ – (عنوان لاتین: Kitābdār-i 2.0)
دوره مجله(Vol): ۲
شماره مجله(Issue): ۵
سال(Year): ۱۳۹۵
شناسه دیجیتال(DOI):
لینک کوتاه: http://lib2mag.ir/6893
Download PDF

درباره ی مجله ی کتابدار 2.0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *