عنوان: Web Metrics for Library and Information Professionals
نویسنده: David Stuart
ناشر: Facet Publishing
سال نشر: ۲۰۱۴
شابک: ۹۷۸۱۸۵۶۰۴۸۷۴۳
تعداد صفحه: ۲۰۸
درباره کتاب: راهنمایی عملی برای استفاده از معیارهای اندازه گیری وب (وب سنجی) بر حسب میزان تاثیر و اثبات ارزش آن می باشد. وب فرصتی برای گردآوری یک میزبان از معیارهای مختلف، و همچنین از کسانی که در ارتباط با رسانه های اجتماعی، حساب ها و وب سایت ها برحسب برونداد تحقیقات سنتی تر هستند را فراهم می کند. این کتاب یک راهنمای روشن برای حرفه ی کتابداری و آنچه که به عنوان معیارهای در دسترس وب و نحوه ارزیابی و استفاده از آنها برای تصمیم گیری آگاهانه و اثبات ارزش آن می باشد. این کتاب همچنین ابزارهایی برای باز کردن معیارهای وب و ارزیابی میزان تاثیر محتوای آن را نیز فراهم می کند.
فهرست مطالب: ۱. مقدمه ۲٫ کتاب سنجی و وب سنجی ۳٫ ابزارهای جمع آوری داده ها ۴. ارزیابی میزان تاثیر ( محتوا) بر روی وب ۵. ارزیابی تاثیر رسانه های اجتماعی ۶. بررسی نشریات سنتی در یک محیط جدید ۷. آینده وب و معیارهای وب و حرفه کتابداری و اطلاع رسانی… .
عنوان : Marketing Concepts for Libraries and Information Services
نویسنده: Eileen Elliott de Sáez
ناشر: Facet Publishing
سال نشر: ۲۰۱۴
شابک: ۹۷۸۱۸۵۶۰۴۸۷۰۵
تعداد صفحه: ۲۴۰
درباره کتاب: بطور کلی، این کتاب دارای ارائه(پیشنهاد) های بسیاری است؛ خلاصه ای خواندنی از مفاهیم بازاریابی برای متخصصان اطلاعاتی می باشد. من آن را به شدت توصیه می کنم – “نقد و بررسی کتابخانه” درباره چاپ سوم: این نسخه سوم بطور کامل به روز شده از پر فروش ترین کتاب های درسی است که یک بنیاد جامع و ساختار استراتژیک موثر بازاریابی ارائه می دهد و هممچنین نشان می دهد که چگونه آنها می توانند با استفاده از این(استراتژیک موثر بازاریابی) کتابخانه خود را رشد و توسعه دهند و دیدگاه های جدید پیدا کنند. کتاب های پزشکان طیف گسترده ای از مفاهیم بازاریابی و تکنیک های مناسب برای کتابداری و خدمات اطلاع رسانی معرفی می کند. همچنین این نسخه از کتاب تحولات اخیر از جمله رسانه های اجتماعی، بازاریابی۳٫۰، بازاریابی تعاملی، بازاریابی ارزش محور، بازاریابی جامع و بازاریابی تصویری را هم در بر می گیرد.
فهرست مطالب:۱. بازاریابی چیست؟ ۲٫ فرهنگ بازاریابی ۳٫ هویت سازمانی و تصویر شرکت های بزرگ ۴.محیط بازاریابی شرکت های بزرگ درقرن۲۱
منابع:
- amazon.com
- books.google.com
- facetpublishing.co.uk
نویسنده: ژیلا سعیدی
مشخصات استناددهی به این مقاله | |
نویسنده(ها): | ژیلا سعیدی |
عنوان مقاله: | معرفی کتب مرتبط با کتابداری ۲٫۰ و کتابخانه۲٫۰ (بخش چهارم) |
عنوان مجله: | کتابدار ۲.۰ – (عنوان لاتین: Kitābdār-i 2.0) |
دوره مجله(Vol): | ۱ |
شماره مجله(Issue): | ۴ |
سال(Year): | ۱۳۹۴ |
شناسه دیجیتال(DOI): | |
لینک کوتاه: | http://lib2mag.ir/2109 |